طلوع

طلوع

برای دیدن تصویر بزرگ، روی تصویر کوچک کلیک کنید.

به یاد داشته باش که امروز، طلوع دیگری ندارد.

دانته~

Quote-Wallpaper 16
Title: “طلوع“
Size: 1200*900

دوستای گل خودم، سلام دوباره!

امیدوارم هنوز هم اینجا رو یادتون نرفته باشه و دوستش داشته باشید…

تصویر سخن‌گوی امروز، یکمی با تصاویر قبلی فرق داره! امروز دوتا سوال داریم تو وبلاگ:

1. این تصویر از نظر ماهیت چه تفاوتی با قبلی‌ها داره؟

2. برداشت شما از این جمله چیه؟

خوشحال میشم اگه با حوصله به سوالام جواب بدید. حتی اگه جواب‌هاتون کوتاه باشه!

پس باز هم منتظر حرفای قشنگ‌تون هستم…😉

28 responses to this post.

  1. جواب سوال اولت: واقعا نمی دونم!!!
    جواب سوال دومت: به هیچ وجه نباید حتی یک ثانیه از زندگیمون رو بخاطر هر مساله ی کوچیک و بزرگی خراب بکنیم.
    باید همیشه شاد بود.
    شاد زندگی کرد.
    این نظر من بود.

    Reply

  2. راستی دوست من خیلی دوست دارم که مطالب شما رو تو گوگل ریدر شیر کنم اما متاسفانه خوراک شما قالب چندان جالبی نداره.
    یه بررسی بکن.

    Reply

    • چشم. بررسی می‌کنم حتما.
      هرچند…این وردپرس در حالت رایگان اجازه نمیده زیاد تغییری بدیم.
      با این حال بازم بررسی می‌کنم و خبر میدم بهت😉

      ممنون که تذکر دادی🙂

      Reply

  3. سلام و عرض ادب
    به نظر من آدم نباید حتی یک ثانیه رو از دست بده.
    و وقتی بیشتر فکر می کنم میبینم که نباید کسی رو ناراحت کنم چون مطمئنا تاثیر بدی در فرد مقابل داره و. اینکه دیگران مثه قبل بهمون نگاه نمی کنن .
    البته این جمله می تونه یه ذره بی رحمانه باشه . اخه آدم که نمی تونه همه کارها رو درست حسابی انجام بده

    پ.ن: اونو من انجام ندادم
    ولی از این به بعد دیگه کارای خودمو آپ می کنم و هدر رو هم با فلش درست کنم. نظرت در مورد هدر خیلی مهمه
    خبرت می کنم

    Reply

    • موافقم…یه کمی شاید سخت‌گیرانه باشه.
      اما لازم نیس همه‌ی کارا رو درست انجام بدیم!
      یه جمله از خودم(؟) هست که میگه:

      مهم رسیدن نیس. مهم اینه که تو برای رسیدن حداکثر تلاش‌ات رو بکنی!

      با این حساب نظرت چیه؟😀

      —-
      پ.ن:
      ممنون بابت لطفی که داری…اگه سوادمون قد داد، حتما نظر میدیم درباره‌ی هدرت😉

      Reply

  4. با سلام خدمت آقا مصطفی
    راجع به سوال اولی که فرموده بودین من فکر میکنم این جواب بتونه مناسبش باشه:
    در تصویر قبلی ارزش همراه بودن با دیگران در برترین لحظات زندگی رو به ما توصیه میکرد ولی در تصویر جدید ارزش لحظات زیبای زندگی و نهایت استفاده و لذت از اونهارو به ما گوش زد میکنه البته نمی دونم درست برداشت کردم یانه.
    و در مورد سوال دومی که فرموده بودین باید بگم برداشت من اینه که لحظه ها ممکنه که دیگه تکرار نشن پس بیایم سعی کنیم ازشون نهایت لذت رو ببریم.
    راستی به نظر من اگه سوال سومی هم با این بحث که ما میتونیم چه نتیجه ای از تتبیق معنای این دو تصویر بگیریم ؟جالب باشه.
    با تشکر امید وارم که نظر درستی راجع به سوالاتتون ارائه داده باشم

    Reply

    • سلام.
      حرفتون درباره مقایسه دوتا تصویر درست بود…
      اما منظور من تفاوت این تصویر با بقیه‌ی تصاویر بود ـیعنی کل تصاویری که قبلا گذاشتم.

      جواب دوم هم جالب بود!
      ممنون!

      Reply

  5. Posted by sorayya on August 22, 2009 at 10:54 pm

    با سلام خدمت برادر عزیز و مهربانم امید است همیشه از این وبلاگ های بسیار بسیار پر معنا و پر محتوا که منشآ در طبیعت و روح بلند جنابعالی داردروز بیشتر و پرملات تر برای مان ارسال نمایید و فوق العاده تاثیر گذار می باشد و باید افتخار کرد که این چنین در آزادی روح و جسم شما این وبلاگ اثر گذاشته و ما ایرانیان کمتر به این چنین وبلاگ ها توجه می کنیم. حالا بعد از این همه تعریف باید بگویم که این دوتصویر نشانگر این است که شما طبیعت دوست و عاشق کسانی هستید که با طبیعت همخوانی دارند ولی باید بگویم زندگی آنقدر فراز ونشیب دارد که متأسفانه از این طبیعت آن بهرهای باید ببرن را نمی توانند حتی درک کنند ولی باید دانست که کسانی هستند با روحی سرشار از آزادی و دل بستن از دنیا درس زندگی را از این طبیعت زیبا و بکر الهام بگیرد. من در پایان آرزوی خوشبختی هرچه بیشتر شما را از خداوند مسئلت می دارم .با تشکر
    الله اعلم

    Reply

    • سلام بر دوست جدیدمون…ثریا خانم !
      خوش اومدید به وبلاگ خودتون…
      ممنونم از لطف زیادی که نسبت به اینجا و بنده داشتید…
      و خوشحالم که انقدر دوست داشتید اینجا رو!

      از دعای قشنگ‌تون هم تشکر می‌کنم.
      بازم سر بزنید به ما😉

      Reply

  6. سلام
    راستش من بلد نیستم از این نظرای خفن که دوستانتون می دن بدم !!! ولی تنها تفاوتی که مشاهده می کنم اینه که تا الان هرچی عکس می ذاشتید جمله ش انگلیسی بود و توی متن هم انگلیسی نوشته شده بود اما این دفعه با اینکه جمله از یک شخص فارسی زبان هم نیست ، فارسی نوشته شده…در مورد این که نظرم چیه اینه که زندگی یک باره متاسفانه و اصلا قابل برگشت نیست بازم متاسفانه حتی قابل پاز زدن هم نیست!!!که اگه بود گرچه عقب نمی رفتم اما گاهی پاز می زدم!

    Reply

    • سلام!
      این تفاوتی که گفتید هم به نوعی جالبه!
      اما اونی نبود که منظور من بود…
      به هرحال دقت‌تون جای قدردانی داره🙂

      برای جواب دوم هم ممنون!
      جالب بود برام😉

      Reply

  7. Posted by Melina on August 23, 2009 at 10:22 pm

    سلام به شما آقا مصطفی و خسته نباشید
    تفاوت این جمله با جمله های دیگه توی اینه که این جمله حالت هشدار دهنده ای داره . جمله های قبلی با انعطاف و
    ملایمت خاصی همراه بود اما این جمله حالت آگاهانه ای به انسان می ده که نسبت به اطراف و زمان خود بیشتر باید دقت و مراقبت داشته باشه .یه چیزی مثل اعلام زمان باقی مونده که تا پایان راه وقتی باقی نمونده است.
    و اما برداشت من:مه گرفتگی تصویر حالت خاصی به جمله داده به طوری که خواننده در مرحله اول به تفکر عمیقی فرو میره نسبت به اینکه زمان درازی رو سپری کرده و آینده ی نامعلومی رو پیش روی خود داره. استفاده از تمام لحظه ها و دقایق و ثانیه ها به بهترین وجه ممکن در هر حالتی که هست پیام نهایی این جمله زیباست.

    Reply

    • سلام بر یار همیشگی وبلاگ، ملینا خانم!

      دقیقا زدید تو خال…
      بچه‌ها یاد بگیرید!
      این همون تفاوت ماهیتی بود که می‌خواستم گفته بشه…
      زنده باد🙂

      تفسیر مه گرفتگی تصویر هم برام جالب بود…
      ممنون!

      مثل همیشه عالی…😉

      Reply

      • Posted by Melina on August 27, 2009 at 9:14 pm

        خواهش می کنم آقا مصطفی شما محبت دارید.
        مثل همیشه در خدمت گزاری حاضر و آماده ام.
        سربلند و موفق باشید*

  8. سلام بر آقا مصطفی
    عرض ادب
    آقا من چند باره ایمیل میزنم
    موضوع تند خوانیه – راهنمایی می خواستم
    ممنون

    Reply

  9. Posted by Melina on August 27, 2009 at 9:21 pm

    راستی آقا مصطفی خبر داری که سایت دوباره فعال شد.
    اگه بدونی چه ذوقی کردیم حتما سر بزن جات خیلی خالیه
    لطفا به بقیه بچه ها هم خبر بده.ممنون می شم.
    موفق باشید*

    Reply

  10. با سلام
    وبلاگ هماهنگی اعضای تیم موفقیت ایران در اینترنت

    http://www.positivethinkingblog,blogfa.com

    شاد باشی

    Reply

  11. خوب يعين از وقتت نهايت اصتفاده رو بكن. اما عكسش منو ياد صابون انداخت اصلا نميدونم چرا!

    Reply

    • 😀
      خیلی باحال بود!
      تا حالا همچین توصیفی نشنیده بودم😀

      به خاطر لبه‌های گرد تصویر و رنگشه…
      خداییش شبیه صابون هم شده😀

      Reply

  12. سلام به شما دوست عزیزم مچکرم از نظر شما در وبلاگ دنیای ان ال پی . زیبا نوشتید
    . درک زندگی با نگاه به گذشته میسر است و زندگی کردن تنها با نگاه به آبنده من جملات قبلی رونخوندم اما این تصویر مصداق همین جمله است که می گوید در حال زندگی کنید . (امروز سخت بود اما فردا روز دیگریست)
    وبلاگ خوبی دارین اما زیبا تر می شود اگه در آخر، توضیحات خودتون رو راجع به تصاویرتون بنویسید .
    چه دعایی کنمت بهتر از اینکه خدا پنجره ای رو به اتاقت باشد . بای بای
    . .

    Reply

    • سلام بر دوست خوبم!
      خوش اومدید به آغوش وبلاگ ما…😉

      ممنون از توضیحات خوبتون!

      چشم…
      از این به بعد حرفای خودمم میزنم…
      ممنون😉

      دعای قشنگ‌تون هم حالمون رو جا آورد…
      دمتون گرم😉

      Reply

  13. سلام
    تصویر و جمله قشنگیه
    اگه نظرات دوستان رو نمی خوندم در جواب سوال اول می گفتم عکاس تصویر هم خودتونید
    و اما سوال دوم رو هم دوستان خیلی خوب جواب دادن یعنی من هرچی بگم تکرار همین نظراته

    Reply

  14. با اجازه لینکتون کردم…..چون خوشم اومد از وبلاگتون

    Reply

Leave a Reply

