…اوج گرفتن

اوج گرفتن

برای دیدن تصویر بزرگ، روی تصویر کوچک کلیک کنید.

No bird soars too high, if he soars with his own wings.


~William Blake

Quote-Wallpaper 15
Title: “اوج گرفتن“
Size: 1440*900

خب خب خب!

من برگشتم با انرژی بالا…انشالا با همین انرژی هم ادامه میدم😉

بریم سراغ تصویر سخن‌گوی امروز…ویلیام بلیک میگه:

هیچ پرنده‌ای نمی‌تواند زیاد اوج بگیرد…اگر فقط با بال‌های خودش پرواز کند.


توضیح و تفسیرش رو میذارم بر عهده‌ی شماها…برام بنویسید برداشت‌تون رو!

خیلی دوست دارم این یکی رو…امیدوارم شماها هم دوستش داشته باشید🙂

منتظر تصویر سخن‌گوی بعدی هم باشید…تو راهه😉

26 responses to this post.

  1. سلام.دوست من…خوشحالم برگشتی…
    خواهش میکنم…اگه خواستید تصویر سخن گو درست کنید.

    مگه پرنده میتونه با بال دیگری پرواز کنه؟!زیاد متوجه نشدم….

    Reply

    • سلام !
      ممنون…از نویسنده‌اش هم اجازه خواستم. اگه داد، حتما درست می‌کنم😉

      صبر می‌کنم بقیه هم نظرشون رو بنویسن…
      بعدش حرف می‌زنم😉

      Reply

  2. بال ِ پروازم که تو باشی
    اوجها نزدیکترند…
    انگار دست که دراز میکنم
    ابرها را میشود بوئید…

    تو که باشی
    بالهایم 2 تا میشوند برای پریدن
    تا رسیدن ِ به تو
    پرواز میکنم…

    Reply

  3. بسم الله…سلام مصطفی جان….ممنون که اومدی…اتفاقا من به روز میکنم خبر می دم…می اومدم اینجا ولی این کامنتت باز نمی شد برای همین دفعه ی قبلی خبرت نکردم…!
    این جمله هه هم خیلی اصولی بود…اولین معنی ایی که به ذهنم متبادر کرد علت العلل بودن خدا بعد مراتب مدیریتی تا پایین بود بعدم وسایل و …!!! و اینکه انسان به تنهایی به اوج نمی تونه بره!!
    جالب بود
    خیلی مخلصیم
    فعلا
    دعا
    یا علی داداش

    Reply

    • سلام عزیزم!
      چطوری؟
      این کامنت‌های منم شده دردسر! نمی‌فهمم چشه…این وردپرس هم همه چیزش عالیه، جز اینکه نمیشه
      کد منبع وبلاگ رو ویرایش کرد😦

      ایول به تو با این برداشتت…
      خیلی جالبه برام!
      ممنون که نوشتی…

      بازم بیا این طرفا…دلمون برات تنگ میشه😉
      محتاجیم به دعا.
      یا علی 😉

      Reply

  4. ممنون از محبتتون.

    Reply

  5. Posted by پنتا on August 20, 2009 at 5:01 pm

    سلام مصطفی جون
    می بینی که دورادور اینجا را دنبال می کنم و جات خالی اولش آنچنان ترجمه ای برای خودم می کنم که به درد عمم هم نمی خوره ولی بعد با خوندن ترجمه شما کلی لذت می برم
    در مورد تفسیرش هم ناقلا انگار داری نور بالا می زنی ها!!
    منم خیلی دوست دارم اوج بگیرم : دی

    Reply

    • سلااااااااااااااااااااااام عزیزم!
      چطوری؟
      ناقلا نگفته بودی اینجا رو دنبال می‌کنی ها!
      باعث افتخاره آقا…باعث افتخاره🙂

      نزن این حرفا رو…لطف داری شما :”>
      نور بالا هم از خودتونه😀
      ما کلا این چیزا سرمون نمیشه 😀

      عزیزمی!😀

      Reply

  6. Posted by Melina on August 21, 2009 at 12:16 am

    بسیار زیبا و خیلی پرمعنا بود آقا مصطفی.
    دستتون درد نکنه
    تفسیری که مینونم داشته باشم اینکه که این جمله مستقیما به زندگی و روابط اجتماعی انسانها و نیازمندی آدم ها به هم اشاره داره. هیچ آدمی به تنهایی نمی تونه
    به هدفش برسه ولو اینکه پرواز کردن باشه. رسیدن به سعادت و کمال، دستیابی به اهداف عالی و تعریف شده، پیمودن قله های سربلندی و افتخار و رسیدن به اوج بی نهایت به تنهایی امکان پذیر نیست. انسانها بال و پر همدیگر هستند برای رسیدن به اهداف متعالی . دستان کوچک ما انسانها به کمک هم دیگه می تونه
    بزرگترین کارها رو انجام بده و پاهای ناتوان ما انسانها به کمک هم میتونه بلندترین قله ها رو فتح کنه.
    *باهم بودن ما نشان انسانیت ماست*

    Reply

  7. پرنده پرواز ا اموخت
    پرنده از دود و دم شهر بيخبر بود
    نميدانست كه بجاي شاخه هاي بيد بايد بر روي انتن تلويزيون بنشيند
    نميدانست هياهوي شهر او را لال خواهد كرد
    پرنده اتش و اهن را نميشناخت پرنده بابالهاي خودش پرواز اموخته بود
    پرنده در جنگل سنگفرش خونين خيابان را متصور نبود
    غروب را خاكسري نديده بود
    و عاشقي در شهر را نميشناخت

    Reply

  8. بسم الله..سلام مصطفی جان …به روز کردم….دانلود کتاب “اموزش 10 دقیقه ای مدیریت پروژه “….موفق باشی
    در پناه خدا
    یا علی

    Reply

  9. مدتی پیش سرم شلوغ شد و از شیوه زندگی موفقیت آمیز دور شده بودم

    با اینکه اثرات تلاش های قبلی در زندگیم وجود داشت و همچنان در حال پیشرفت بودم اما اونطوری که قبلا بودم نبودم!

    اما…

    راستی با کمال میل وبلاگت رو لینک کردم
    ممنون

    Reply

    • سلام مهدی جان!
      خوش اومدی…
      و خوشحالم که باز به زندگی دلخواه‌ت برگشتی!

      برات از ته دل آرزوی موفقیت می‌کنم!
      بابت لینک هم ممنون😉

      Reply

  10. پروردگارا

    در دلهاي ما جز تخم محبت مكار

    وبر جان ما جز باران رحمت مبار

    به ما تندرستي

    و شكوه ارزاني دار و ما را از

    جهنم وجدان همواره آسوده بدار

    Reply

  11. سلام
    خوبی؟
    نماز روزه هات قبول
    1. راستش تفاوتی بین این عکس و عکس های قبلی احساس نکردم
    2. برداشت من از این جمله اینه که تا می تونیم از فرصت هامون استفاده کنیم
    جرا که زمان می گذره و یک دفعه به خودمون میایم و می بینیم هیچ کار مفیدی نکردیم.
    جمله کوتاه زیبایی بود
    فقط بعد خودت تفاوتش و بگو
    موفق باشی .

    Reply

  12. تفاوت عمده میان موفق ها و ناموفق ها «عمل گرا بودن» موفق هاست.

    زنان و مردانی که در زندگی کارهای عظیم می کنند به شدت عمل گرا هستند. آنها پیوسته در حال حرکتتند.

    Reply

  13. Posted by هاجر on September 22, 2009 at 8:48 pm

    این یکی واقعا برای من اثبات شده .
    هر چقدر دوستان ،اطرافیان و اقوام خوب باشن باز هم برای خودشون فکر می کنن و بر اساس منفعت و دانش خودشون راه و روشی انتخاب می کنن.
    واقعا باید روی پای خودمون بیاستیم .
    آقا مصطفی من امروز حال چندان خوشی نداشتم یه دفعه یاد اینجا افتادم ،خداییش موثر بود .انگار الان بهتر شدم.
    خیلی ممنون.

    Reply

    • خوشحالم که این نوشته‌ها و تصاویر، به اهداف خودشون می‌رسند…
      امیدوارم هربار که به اینجا سر می‌زنید، حالتون بهتر از قبل بشه🙂

      Reply

Leave a Reply

