Cheer Up!

Cheer Up!

برای دیدن تصویر بزرگ، روی تصویر کوچک کلیک کنید.

The best way to cheer yourself,

is to try to cheer someone else up.

~Mark Twain

بهترین راه برای سرحال آوردن خودت،

اینه که سعی کنی یه نفر دیگه رو خوشحال کنی.

Quote-Wallpaper 14
Title: “Cheer Up“
Size: 1200*900


حق دارید سرزنشم کنید!

اصلا حق دارید هرچی دوس داشتید ازم گله کنید…

می‌دونم… خیلی وقته که هیچی ننوشتم😦

هیچ دفاعی ندارم که از خودم بکنم. میشد لااقل این مدت  یه دونه تصویر سخن‌گو بذارم و بگم که سرم چقدر شلوغه!

حالا که خودم قبول دارم جرمم رو، تخفیفی قائل میشید؟😦

13 responses to this post.

  1. نه اصلا قابل قبول نیست مخصوصا که منو مجبور کردید فایرفاکس بگیرم و الان مثلا با کلاس شدم

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on August 18, 2009 at 9:44 am

      من مجبورتون کردم؟😀
      من فقط توصیه کردم بابا !
      ولی خب خوشحالم که به جمع طرفداران روباه آتشین پیوستید…
      امیدوارم بعدا شما هم همین توصیه رو به دوستاتون بکنید😉

      Reply

  2. سلام مصطفی
    کجایی تو
    من فکر رفتی دیگهههههههههه
    طرحت به سر انجام رسید؟
    راستی جی میلتم بعد مدتا چک کن
    آپ جدیدو حال کردم

    Reply

    • سلام حسین جون…
      نه بابا…درگیر همون طرح بودم دیگه.
      آره خدا رو شکر…خیلی خوب برگزار شد!

      جی.میل رو چک کردم. چیزی نبود از تو!
      مطمئنی درست فرستادی؟

      ممنون از اظهار لطفت…خوشحالم دوستش داشتی!
      دوتای دیگه هم تو راهه…😉

      Reply

  3. سلام مصطفی …
    چطوری ؟
    من میخواستم واسه اون یکی نظر بدم پس چرا اومد این پست ؟
    مصطفی این وبلاگت یه جوریه … خیلی باحاله …
    راستی باعث افتخاره میخوای بیای تو تیم ما … لطفا یه نام کاربری و رمز عبور برای خودت انتخاب کن
    تا من اسمت رو به عنوان نویسنده جدید ثبت کنم …
    ممنونم ازت …
    شاد باشی و شادی آفرین …

    Reply

    • سلام علیرضا جان!
      خوبم به لطف خدا…
      نمیدونم چرا اینطوری میشه گاهی! چند تا مورد مشابه هم داشتم😀
      میخوای یه شکایت تنظیم کنم واسه وردپرس؟😀

      لطف داری عزیزم…باحالی از شما و بقیه‌ی خواننده‌هاست…
      شماها به اینجا رونق میدین😉

      اختیار داری عزیزم…افتخار از ماست :”>
      چشم. برات کامنت خصوصی میذارم. از همین الان ممنون😉

      Reply

  4. با تشكر از مطالب و تصاوير بسيار زيباتون
    من با اجازه شما را لينك كردم

    Reply

  5. سلام بر آقای خادمی عزیز!
    خوش اومدین به وبلاگ خودتون!🙂

    ممنونم از لطف بسیار شما و خوشحالم از اینکه دوست داشتید محتوای اندک اینجا رو 😉

    لطف کردی دوست خوبم! من هم متقابلا لینک‌تون می‌کنم…

    راستی، اجازه‌ی ساخت اون تصویر سخن‌گو رو میدین بهم؟

    Reply

  6. Posted by Melina on August 21, 2009 at 12:01 am

    سلام آقا مصطفی خوب هستید انشاله؟ دلم واسه شما و وبلاگ قشنگتون تنگ شده بود. ببخشید که من بی خبر رفتم و حتی با شما هم خداحافظی نکردم
    براتون خیلی دعا کردم و همچنین سلامتی مادر عزیزتون رو از امام رضا خواستم.
    مطلبتون خیلی جالبه دستتون درد نکنه. شور و شعفی که از شاد کردن دیگران به آدم دست میده قابل گفتن نیست و تا این کار رو انجام ندی
    به حقیقتش نمی رسی به دوستان حتما توصیه می کنم که تا اونجایی که می تونن سعی در شاد کردن و خوشحال کردن اطرافیانشون باشن حتی اگر در حد
    دادن یه هدیه کوچیک باشه
    راستی آقا مصطفی طرحتون به کجا رسید؟

    Reply

    • سلام ملینا خانم!
      خوش برگشتید..زیارت قبول!
      ممنون از دعای خیرتون…لطف کردید🙂

      بابت تعریفتون از مطلب و تصویر هم ممنون!
      خوشحالم دوس داشتید!

      طرح هم به خوبی اجرا شد خدا رو شکر…

      Reply

  7. سلام
    امید وارم حالتون خوب باشه مثل همیشه بازم شاهکار کردین.امیدوارم بتونیم از این همه جملات قشنگ استفاده کنیم وازشون درس بگیریم.راستی با عرض معذرت خسته نباشی اینقدر زود آپ میکنی شرمنده میکنی ها !!!!بی زحمت وقتی نمیتونین آپ کنین خبر بدین خب اینقدر نیام ضایع بشم.
    راستی گفتین تواین مدت که نتونستین آپ کنین حسابی سرتون شلوغ بوده امید وارم خودتون هم وقتی میاین توی وبلاگتون خستگی در کنین!!وبلاگ های ما که به درد نمیخوره !!حداقل به وب های خودتون سر بزنین

    Reply

  8. Posted by هاجر on September 22, 2009 at 8:43 pm

    همه جمله هایی که می ذارید اینجا زیبا هستن .
    در مورد ای جمله به نظر من واقعا صحیحه ولی تمرین می خواد چون ادم بعد از مدتی که مثلا برای بقیه کاری کرد مدعی می شه و توقع پیدا می کنه اگه جوابی بگیره بله ادامه می ده وگرنه نمی تونه این کار رو ادامه بده و در نتیجه بیشتر به سمت کناره گیری کردن و بی خیالی پیش می ره .
    درسته که نباید برای کاری که انجام می دیم توقعی داشته باشیم ولی این از خصوصیات ادم ها است.
    برای همین باید برای این جوری نگاه کردن و زندگی کردن تمرین کنیم و البته به نظر من حتما یه الگو یه کسی که دم دست باشه برای این کار لازمه
    شما رو نمی دونم؟

    Reply

Leave a Reply

