Believe…

Believe

برای دیدن تصویر بزرگ، روی تصویر کوچک کلیک کنید.

What the mind of man can conceive and believe,

it can achieve.


~Napoleon Hill

Quote-Wallpaper 13
Title: “Believe“
Size: 1440*900

دوستای خوب من، حالتون چطوره؟

امروز با یه جمله‌ی زیبا از ناپلئون هیل – نویسنده‌ی کتاب فوق‌العاده‌ی  “بیندیشید و ثروتمند شوید” – مهمون دلاتونم…

ایشون میگن:

هرچیز که ذهن انسان بتواند درک‌ کرده و باور کند،

می‌توان به دست آورد.


مهم نیست که چی می‌خواد باشه…فقط کافیه که تصور کنی و ایمان بیاری که می‌تونی به دست بیاریش…فقط همین!

پس دیگه نبینم نا امیدی رو توی چشمای شماها…باشه؟🙂

32 responses to this post.

  1. آنچه می خواهی فقط زمانی بدست می اوری که وجودت آن را بخواهد نه زبانت…همیشه وقتی حواسم نبوده و دلم خواسته به دست آوردم وگرنه وقتی مثلا می گم دلم می خواد دوباره برم مکه و فکر می کنم که خب دارم می خوام دیگه پس چرا نمیشه …هیچ وقت اینطوری نمیشه…فقط وقتی که با تمام وجودم از خود بیخود شدم به اونچیزی که خواستم لبیک گفته شده

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on July 26, 2009 at 2:12 am

      دقیقا…
      اینا که گفتید توضیح عبارت “ایمان آوردن” بود.
      اگه با تمام وجود بخوای، یعنی ایمان داری….
      بعد به دست میاد…حتما🙂

      Reply

  2. دقیقا همینطوره… باید بگم انتخاب بسیار زیبایی بود مثل همیشه البته…
    اگر باور داشته باشیم که” آنچه به کائنات عرضه میکنیم همان را از کائنات دریافت خواهیم داشت” (مثلا نمیشه توپ بزنی به یه دیوار و سنگ از دیوار برگرده سمتت!!!!) و همینطور اینکه” خواستن توانستن است” و “هیچ سد و مانعی نمیتواند ما را از رسیدن به آنچه خواهان آن هستیم و برای
    داشتنش تلاش میکنیم بازدارد” … حتما آدم موفقی خواهیم شد…

    اینارو خودم فرموم ها… نپرسید این جمله ها از کی هست؟؟؟

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on July 26, 2009 at 2:04 pm

      ممنون…لطف دارید🙂

      میگم مطمئنید اینا رو خودت فرمودید؟😀
      آخه تو مباحث قانون جذب و اینا مشابه‌اش رو خونده بودم ها…😀

      شوخی کردم..به دل نگیرید!
      حرف‌هاتون مث همیشه قشنگ و آموزنده بود😉
      ممنون از وقتی که گذاشتید🙂

      Reply

      • اینا عقاید قلبی من هست… با قدرتا این اعتقاداتم زندگی میکنم… حالا این قانون جذب و دیگر قوانین مگه از کجا اومده؟ از همین کره ی زمین … و کی در مورد اونا صحبت کرده؟ یکی مثل من و شما دیگه…!!! درسته؟

  3. Posted by Melina on July 26, 2009 at 11:24 pm

    سلام به همه دوستای خوبم خصصا آقا مصطفی. انشاله حال همتون خوب باشه
    مرسی آقا مصطفی دست گلت درد نکنه. مثل همیشه گل کاشتید. هم تصویری زیبا و هم کلامی زیبا
    واقعا ایمان به اونچه که بهش فکر می کنی خیلی مهمه. پائلوکوئیلو یکی از نویسنده های معروف گفته:
    بزرگترین دروغ عالم ناتوانی انسان در مقابل خواسته های خودش است. کافی است که به راز کیهانی دست پیدا کنید که به آنچه که میخواهید برسید.
    من خودم همیشه عادت دارم جمله های امید بخش رو با قلبم بخونم و توی قلبم بسپارمش که روحم با اون جمله مثبت ملموس بشه.خواندن جمله امید بخش و گفتن حرفهای زیبا و امیدوار کننده روی جسم و روح تاثیر شگرف و عجیبی داره حتما امتحان کنید.
    باز هم از شما ممنون آقا مصطفی
    موفق باشی

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on July 27, 2009 at 2:44 am

      سلام بر ملینا خانم، یار همیشگی وبلاگ ما…🙂
      مثل همیشه با توضیحات زیباتون اینجا رو مفیدتر کردید…
      ممنونم از ته دل😉

      Reply

  4. Posted by سمیرا on July 27, 2009 at 12:31 am

    سلام بر شما… آقا مصطفی
    ما رو نمیبینید خوش میگذره!؟
    یا شما خیلی فعالی یا من غیرفعال!!:D 😀

    خیلی عالی..ایمان و امید
    الهی…ایمان همه آدم ها از ته قلب باشه و امید هیچ کسی نا امید نشه..آمین

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on July 27, 2009 at 2:46 am

      به به…سلام به سمیرا خانم!
      پارسال دوست امسال آشنا…😀

      کجا بودید تا حالا!
      اختیار دارید…با شما حتما بیشتر خوش میگذره😉

      نظر لطفتونه…
      خوشحالم دوست داشتید اینجا رو😉

      از آرزوی قشنگ‌تون هم ممنون!
      بازم سر بزنید به ما😀

      Reply

      • Posted by سمیرا on July 28, 2009 at 11:56 pm

        ممنونم آقا مصطفی..
        والا زندگی ه دیگه.. آدم رو مشغول میکنه..

        روزگار اگر درگیرم نکنه…هستم در خدمتتون🙂

  5. Posted by ا ل ه ه on July 27, 2009 at 8:54 am

    salam mamnon kheyle zeba bod .mesle hameshe aleye.

    Reply

  6. سلام
    “من حالم خوبه”ا
    ببین بین همه اینا فقط من جواب سوالت رو دادم(“حالتون چطوره؟”). حالا بگو تحویل نمیگیری!!ا

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on July 28, 2009 at 2:10 pm

      سلام عزیزم!
      من چاکرتم…
      معلومه که خیلی بهت برخورده😀

      ممنون که جواب سوالمو دادی😀
      و خوشحالم که حالت خوبه!
      :-*

      Reply

  7. سلام
    اعیاد شعبانیه مبارک
    دلاتون شاد

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on July 28, 2009 at 11:36 pm

      سلام حسین جون…
      ببخش…دیر سر زدم به وبلاگت…
      ممنون بابت تبریک!
      منم بهت تبریک میگم
      و به همه‌ی خوانندگان این وبلاگ😉

      Reply

  8. جمله قشنگی هست
    اما فقط یک جمله
    در هر موردی باهاش موافق نیستم

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on July 31, 2009 at 11:34 pm

      سلام لیلا خانم🙂

      برای چی؟ دلیل‌ات چیه که در هر موردی درست نیس این جمله؟

      Reply

  9. Posted by L e i L a on August 2, 2009 at 8:52 am

    خیلی از مسائل به درک و خواست ما فقط ربط نداره
    قدرت دیگه ای بر این مسائل حاکم هست

    Reply

  10. سلام آقا مصطفی
    کجایی ؟
    نیستی
    وبلاگت چند روزه اپ نشده

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on August 12, 2009 at 11:29 pm

      سلام حسین جون…
      شرمنده‌ی همه هستم…
      تا همین امروز هم درگیر کارهای اون طرح آموزشی بودم…

      Reply

  11. قدم رنجه فرموده اید آقا مصطفی… سایه تون سنگین شد حسابی… دلمون تنگ شده واسه اون نوشته های از امید و عبرت لبریز…. دست بجنبونید لطفا….

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on August 12, 2009 at 11:34 pm

      اختیار داری دوست قدیمی…
      ما کی باشیم که سایه‌مون سنگین بشه!

      به حسین گفتم…به شما هم میگم:
      خیلی خیلی شرمنده‌ام…
      درگیر کارهای اون طرح آموزشی بودم…
      تازه کمی سرم خلوت شده🙂

      چشششششششششششششششششششششم….
      زود زود دست می‌جنبونم…
      دلم برای همه‌تون تنگ شده بود!
      و برای اینجا😀

      دعام کنید…

      Reply

      • هنوز ما را میان تمام دلهره های خسته و خشک
        خالی رها کردی…
        صدایمان را نمیشنوی شاید…
        انتظار تو را میکشیم…
        نمی آیی؟؟!!!

        اختصاصا برای خودت گفتم اینو… ببینم میای و دوباره مینویسی یا نه…؟

  12. دشمنت شرمنده
    ایشاالله که موفق باشی

    Reply

  13. ُسلام …

    آقا وقت کردی پیش ما هم بیا …

    دلم تنگ شده برات داداش

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on August 18, 2009 at 12:41 pm

      دل به دل راه داره علیرضا جون!
      همین الان تو وبلاگت بودم و کامنت گذاشتم!

      Reply

  14. عجب چیزایی داری پسر. موقعی که می خونیشون کلی باهاشون حال می کنی اما باور داشتنشون خیلی شخته. منظورم اینه که توی زندگیت بیاد خیلی مشکله!!!!
    من که به شدت به یه روانپزشک نیازمندم چون هیچ کدوم از اینا رو نتونستم باور کنم

    Reply

    • به به…ماشین باز عزیز!
      قدم رنجه فرمودید آقا…
      خوش اومدی🙂

      به نظرت خیلی غیرعملی میاد جمله‌ها؟
      خب بگو چه جور چیزایی بنویسم که واقعی تر به نظر بیاد😉
      دوست دارم بدونم نظرت رو🙂

      Reply

  15. سلام
    ممنون بابت اینهمه امید و قشنگی که تو وبلاگتون موج میزنه
    امیدوارم همیشه هممون سرشار از امید و ایمان باشیم تا همه ی لحظاتمون بهترین خاطرات خودمون و دوستامون باشه

    Reply

    • سلام بر ضحی عزیز!
      خوش اومدی به وبلاگ خودت…

      خوشحالم از اینکه دوس داشتی فضای اینجا رو🙂
      امیدوارم دعات مستجاب بشه…از ته دل!🙂

      بازم سر بزن…
      منتظرم😉

      Reply

Leave a Reply

