واقع‌بین باشیم…

واقع‌بین باشیم

برای دیدن تصویر بزرگ، روی تصویر کوچک کلیک کنید


واقع‌بین باشیم:

با ۵ تا سنگ ِ سیاه هم

می‌توان گُل ساخت…

 

Quote-Wallpaper 11
Title: “ واقع‌بین باشیم “
Size: 1200*750

این شعر زیبا رو اینجا خوندم: http://dovvomin-daftar.blogfa.com/post-85.aspx

امیدوارم نویسنده‌ی اون وبلاگ قشنگ، از این کار خوشش بیاد🙂

همین‌طور شما دوستای خوبم…

37 responses to this post.

  1. سورپرایز فرمودید آقا مصطفی!!!!!!! خیلی قشنگ بود… ازت ممنونم… فکر نمیکردم نوشته ام انقدر جالب باشه که بخوای به خاطرش انقدر زحمت بکشی…
    این یکی سخن بزرگان نیست!!!! این یکی رو خودم نوشتم… بنده ی حقیر…
    خیلی خیلی خیلی خیلی زیبا یود و از زحماتت بی نهایت سپاسگزارم….بی نهایت

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on July 15, 2009 at 12:43 am

      خواهش می‌کنم…
      کارهای هنری -البته اگه بشه اسم این خط‌خطی‌های ما رو هنر گذاشت!! – معمولا همین‌جوری متولد میشن:
      یه جور جذبه‌ی ناگهانی…

      مطمئن باشید شعرتون اون‌قدر جذابیت داشت برام که همون موقع شروع کنم به تصویرسازی…🙂

      Reply

    • aghaye shaer!!! chera 5 ta? chera 6 ta na? dalile khasi dare?

      Reply

      • وقتی برای درک “دریا” به کف روی آب نگاه میکنی جوابی برای سوالت ندارم….!!!

  2. سلام
    مثل همیشه زیبا بود
    واقعا جملات کوتاه و زیباییه
    موفق باشی .

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on July 15, 2009 at 12:44 am

      سلام سپیده خانم🙂

      خوشحالم که دوست داشتید کار رو…
      از شاعرش تشکر کنید! 😀

      Reply

  3. Posted by ا ل ه ه on July 13, 2009 at 4:14 pm

    سلام
    بازهم گل کاشتید خیلی خیلی زیبا بود این جور مطالبی که می زارید آدمو امیدوار می کنه بازهم میگم عالی بود.

    Reply

  4. Your idea is always original & Unique. I appreciate it🙂
    You made my day with this quote.
    Thanks @};-

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on July 15, 2009 at 1:27 pm

      Thanks Panthea!
      I’m so glad 2 c it was useful and U liked it😉
      come back again…😉

      Reply

  5. وای دوستاتون چه نظرای خوبی میذارن در مورد این 2 تا جمله ی بی مقدار بنده!!!!! به خودم امیدوار شدم….
    پس میشه امیدوار بود یه روزی ما هم جمله هامون به عنوان سخن بزرگان توسط دیگران نقل بشه…!!!!! شوخی کردم
    البته هیچ وقت یادم نمیره مدیون شما هستم…

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on July 15, 2009 at 1:29 pm

      😀
      من که گفتم!
      اتفاقا به نظرم جمله‌هاتون واقعا آینده‌ی قشنگی دارن!😀

      Reply

  6. پیشنهاد شما مورد قبول واقع شد…. البته میدونید که این جملات و خط خطی ها به نظر بنده ارزش زحمتایی که شما میکشید رو نداره… کار شما و ذوق و سلیقتون باعث میشه بیشتر به چشم بیان…

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on July 15, 2009 at 1:33 pm

      اختیار دارید…
      خوشحال میشم از این جا بشه بیشتر شعرها و جمله‌های قشنگ‌تون منتشر و خونده بشن.
      حالا ما یه خط‌خطی مختصری می‌کنیم…اون‌قدرا که شما میگید دیگه تعریف نداره😀

      ممنون به هرحال!😉

      Reply

  7. Posted by ملینا on July 15, 2009 at 2:36 pm

    سلام بچه ها خوبید ؟ سلام آقا مصطفی حالتون چطوره؟
    ببخشید من خیلی دیر سراغ این صفحه اومدم. راستش اصلا وقت نداشتم.
    واقعا تصویر شیک و جالبی رو به صفحه انداختید. هم شکل زیبا و هم جمله ای دلنشین و قشنگی داره. طرح گل رو خیلی خوشگل درست کردین آقا مصطفی بهتون تبریک می گم.
    باز هم دستتون درد نکنه

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on July 15, 2009 at 8:55 pm

      سلام ملینا خانم🙂

      خوش اومدید دوباره…
      انشالا که به خوشی مشغول بودید که وقت نمی‌کردید سر بزنید😉

      ممنون از تعریف‌تون :”>
      به نظرم بیشتر شعرش خوشگله…😀

      Reply

  8. Posted by Melina on July 15, 2009 at 10:20 pm

    مرسی آقا مصطفی ممنونم.به خوشی شما انشاله
    راستش دارم درباره راه اندازی یه وبلاگ خوب تخقیق می کنم. کلی سوال دارم که زحمت جوابا همه با اجازتون رو دوش شماست
    البته اگر قابل بدونین و تو این راه کمکم کنید.
    حقیقتش فکرای زیادی براش دارم دعا کنید که مشکلی برام پیش نیاد و دلسرد نشم.بعدا دوباره مزاحمتون میشم
    راستی میتونید آدرس ایمیل تون رو به ایمیلم بفرستید؟
    ممنون می شم

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on July 18, 2009 at 12:45 am

      خواهش می‌کنم!
      من در خدمتتون هستم. ایمیل منو دارید. هروقت سوالی بود بفرمایید.
      در حد توان جواب میدم انشالا😉

      Reply

  9. سلام آقا مصطفی
    ممنون که اومدی
    کمک شما باعث دلگرمیه
    خیلی ممنون که به فکری
    مصطفی جان آموزش as3 سراغ داری؟
    ویدیو – پی دی اف
    انگلیسی یا فارسی فرقی نمی کنه
    فقط Step by step باشه
    ارادتمند شما
    حسین

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on July 17, 2009 at 6:38 pm

      خواهش می‌کنم حسین جان!
      برات ایمیل می‌کنم آدر‌س منابع اکشن اسکریپت 3 رو.
      هرچی پیدا شد می‌فرستم برات😉

      Reply

  10. سلام دوست عزیز واقعا زیبا بود آخر مثبت اندیشی بود آشنایی با شما برای من خیلی افتخاره من متین هستم دوست بهروز یه سر به وبلاگ بهروز بزن خودت داستانو میفهمی راستی آپم هستیم

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on July 17, 2009 at 6:36 pm

      سلام متین جان!
      بله…سر زدم به وبلاگتون.
      موفق باشید انشالا…

      از اینکه سر زدی این‌جا هم ممنونم.
      لطف داشتی نسبت به کار😉

      Reply

  11. از تذکر به جای شما کمال تشکر را دارد… آبروی ما را خریدید!!!!!!

    Reply

  12. yaaaaaani axi ke gozashtid kre khodetone? baba mahshare ….barikala:)
    hala nazarate herfe eem ro gozashtam vase baad:!!!!

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on July 19, 2009 at 1:42 am

      لطف دارید…
      ممنون :”>

      منتظر نظرات کارشناسانه و حرفه‌ای‌تون هستم😀

      ———–
      پ.ن: حیف از زبون قشنگ فارسی نیس که به خط قشنگ فارسی نوشته نشه؟ :”>

      Reply

  13. سلام آقا مصطفی گل
    عیدت مبارک

    Reply

  14. قصد سفر کردی یارا!!! پیداتون نیست… ما دلبسته و وابسته ی اینجا شدیم… فقط میایم میبینیم هنوز باید واقع بین باشیم!!!

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on July 21, 2009 at 3:00 pm

      شرمنده‌ام…
      کمی کسالت…و خیلی خیلی زیادتر از اون، مشغله!
      به قول محمدعلی بهمنی:
      پای لنگی و درنگی ز شما دورم داشت😦

      خودم هم دوس دارم زودتر برگردم پیشتون🙂
      دعا کنید زودتر کارهام روبه‌راه بشه…

      Reply

      • انگار پای ثانیه ها لنگ میشود
        وقتی دلی برای دلی تنگ میشود…

  15. Posted by مهديس on July 25, 2009 at 12:20 pm

    سلام.
    هم جمله قشنگ بود و هم تصويرش خيلي بهش مياد.
    خسته نباشيد.

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on July 25, 2009 at 3:50 pm

      سلام به مهدیس خانم!
      ممنون…
      خوشحالم که دوستش داشتید😉

      سلامت باشید😉

      Reply

  16. سلام
    وبلاگ قشنگي دارين
    من شديداً به دنبال اين هستم كه تمرين زبان داشته باشم و شما را خدا براي من رساند
    ولي كمكم كنيد
    يعني راستش انگيزه مي خوام و تمرين
    با يكي از دوستام داريم كار تهيه زيرنويس فيلم انجام مي ديم
    راستش به اندازه يكي دو قسمت (از آنهمه فيلمي كه كار كرديم) متن انگليسيشون را پرينت گرفتم و با مكالمه شون و ترجمه شروع كردم به خوندن ولي زبان خيلي فراره
    وقتي اينجا را ديدم ذوق كردم
    انشاء ا… كه بتونم از كارهاي خوب شما كمك بگيرم
    هرچه مي خونم بازم احساس مي كنم صفر صفرم
    با اينحال اينجا خيلي عاليه ، ممنون كه مي نويسيد.

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on July 25, 2009 at 11:21 pm

      سلام به مرسده‌ خانم!

      خوش اومدید به وبلاگ خودتون…🙂

      خوشحالم که به اهمیت زبان انگلیسی پی بردید و تلاش می‌کنید برای یادگیری‌اش…
      مطمئن باشید در این راه هر کمکی ازم بربیاد دریغ نمی‌کنم. هر کمکی.😉

      هر سوالی در این زمینه داشتید ازم بپرسید…
      در حد توان انشالا جواب میدم😉

      ——————————————————-
      یکمی توصیه:
      برای شروع بهتره از علایق خودتون شروع کنید.
      به هر موضوعی علاقه دارید، در همون زمینه مطالب انگلیسی رو تهیه کنید.
      وبلاگ‌های انگلیسی در اون زمینه بخونید و کلماتش رو آروم آروم حفظ کنید.
      و یادتون باشه یه برنامه‌ی مستمر و سبک رو شروع کنید و به خودتون فشار نیارید🙂

      از لطفی که نسبت به اینجا داشتید ممنونم…
      انشالا باعث بشه علاقه‌تون به انگلیسی روز به روز بیشتر بشه😉
      بازم سر بزنید…خوشحال میشیم😀

      Reply

  17. سلام آقا مصطفی گل
    خوبی آقا؟
    شرمنده که کم پیدام
    امیدوارم هرچه زودتر انجمن باز بشه

    قربانت
    فعلا

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on July 31, 2009 at 11:28 pm

      سلام سعید جان!
      چطوری؟ دلمون برات تنگ شده حسابی…

      دشمنت شرمنده عزیزم!
      بالاخره همه کار و زندگی دارن دیگه😀

      خوشحالم کردی که سر زدی!
      انشالا زودتر تو انجمن ببینمت…😉

      Reply

Leave a Reply

