The Greatest Good

the greatest good

برای دیدن تصویر بزرگ، روی تصویر کوچک کلیک کنید


“ The greatest good you can do for another is

not just share your riches,

but reveal to them, their own! “

~Benjamin Disraeli

،بزرگترین نیکی در حق دیگری ”

این نیست که فقط ثروت‌تان را با او شریک شوید

” !بلکه این است که به او، خود واقعی‌اش را نشان دهید

بنجامین دیزرائیلی~

 

Quote-Wallpaper 9
Title: “بزرگترین نیکی “
Size: 1024*768

شرمنده‌ی همه‌ام که انقدر دیر آپ کردم…

ببخشید تو رو خدا! درگیر کارهای مربوط به اون طرح شدم. فقط دعا کنید خوب پیش بره…طرح خیلی خوبیه.

این کار رو قدیما درست کرده بودم…امشب دیدم فرصت درست کردن یه کار تازه رو ندارم. گفتم لا اقل با کارهای قبلی آپ کنم وبلاگ رو.

به زودی – یعنی معلوم نیس چقدر زود!- خلاصه کتاب دوم رو می‌نویسم…

برای همه‌تون بهترین آرزوها رو دارم! 😉😉

15 responses to this post.

  1. Posted by Melina on July 8, 2009 at 1:57 pm

    سلام آقا مصطفی خوب هستید انشاله؟ خسته نباشید بهتون میگم و آرزو میکنم که طرحی که ازش تعریف کردین به بهترین نحو ممکن پیش بره و به
    عنوان بهترین ها معرفی بشه.
    دستتون درد نکنه تصویر و جمله زیبا و سنجیده ای رو عنوان کردین. این جمله بیانگر همون جمله معروف خودمونه که: مومن آینه مومن است.
    ژرفای معنایی جمله فراتر از اونیه که من بخوام در موردش تفسیر کنم اما این رو میتونم بگم که این جمله اشاره زیبایی داره به خودشناسی انسان….
    …. راهی که باعث میشه انسان بهتر و بیشتر به معبود حقیقی خودش برسه. حالا اگر کسی این وسط بتونه به فرد کمک کنه که در این راه متعالی
    گام برداره نه تنها به او کمک کرده بلکه بزرگترین و بهترین نیکی و ثروت معنوی رو به او هدیه داده.
    درون این جمله آیتم هایی نظیر صداقت، روراستی، بزرگ اندیشی، گذشت و سعه صدر موج میزنه و کسی که بتونه به درون مایه این جمله برسه
    به نظر من به حقیقتی بزرگ و گنجینه ای باارزش دست پیدا کرده.
    روان انسانها برخواسته از حقایقیه که پیوسته و مدام به سوی معرفت و شناخت معارف پیش می ره و شناخت خویشتن و نفس وارسته یکی از
    پیراسته ترین معرفتها و شناختها به شماره میاد.
    اگه باز هم اطاله کلام شد به بزرگی خودتون ببخشید. به نظر من تفسیر درست جملات کمک بزرگی در مفهوم و برداشت درست اون داره.
    موفق و موید باشید.

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on July 8, 2009 at 4:00 pm

      سلام!
      خیلی خوب تفسیر کردید…مثل همیشه!
      ممنون!😉

      اون موقع که این مطلب رو می‌نوشتم، اصلا یادم نبود اون جمله‌ی خودمون رو: مومن آینه‌ي مومن است!
      دقیقاً همین معنا…🙂

      بازم ممنون!

      Reply

  2. Posted by Melina on July 8, 2009 at 2:58 pm

    راستی بچه ها اگر هر کدوم ا زقسمتهایی رو که شرح داده بودم به نظرتون اشتباه می اومد حتما بگید

    Reply

  3. Posted by Melina on July 8, 2009 at 10:12 pm

    خواهش میکنم آقا مصطفی قابلی نداشت. این وظیفه منه که بتونم کاری برای وبلاگ خوبتون انجام داده باشم.
    پیوسته و هر زمان که بتونم در خدمت گزاری حاضرم.
    پاینده و برقرار باشید*

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on July 9, 2009 at 12:21 am

      اختیار دارید…این حرفا چیه!
      شما لطف می‌کنید…

      همیشه از نوشته‌های خوبتون استفاده می‌بریم😉

      یا علی!

      Reply

  4. یکی از بهترین جمله هایی بود که شنیدم…
    میام دوباره و چندتا جمله ی مناسب میذارم اینجا…

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on July 9, 2009 at 2:26 pm

      خوشحالم که مفید بوده…🙂

      قدمتون روی چشم! تشریف بیارید😉

      Reply

  5. شادی را دلیل باشیم، نه شریک و غم را شریک باشیم، نه دلیل… (زرتشت)

    Reply

  6. Posted by من on July 10, 2009 at 3:04 am

    شادی را دلیل باشیم، نه شریک و غم را شریک باشیم، نه دلیل…
    (زرتشت)

    Reply

  7. ببخشید که متن بالا دوبار اومد…

    خورشید باش تا اگر خواستی بر کسی نتابی نتوانی…
    (زرتشت)

    Reply

  8. سلام
    جمله ی خیلی زببایی بود
    موفق باشی .

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on July 12, 2009 at 3:40 pm

      سلام.

      ممنون!
      االبته فکر کنم منظورتون جمله‌ای بود که دوستمون گذاشته بود😀

      خوشحال شدم از اینکه به اینجا سر زدید…
      بازم بیایید این طرفا😉

      Reply

  9. سلام خوبی؟ ممنون که به وبلاگ من سر زدی وبلاگ خوبی دارین
    خوشحال میشم 2باره بهم سر بزنین.

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on July 12, 2009 at 7:36 pm

      سلام.
      خواهش می‌کنم.

      خوشحالم که دوست داشتید اینجا رو…😉

      Reply

Leave a Reply

