!زیباست

it's beautiful!

برای دیدن تصویر بزرگ، روی تصویر کوچک کلیک کنید


” !هرچیز که دوست بداری، زیباست “

جین آنوئیل~

 

Quote-Wallpaper 7
Title: “ زیباست “
Size: 1150*863

پ.ن: این جمله‌ی قشنگ رو طیبه خانم بهمون هدیه کردند…امیدوارم پاسخ خوبی باشه به هدیه‌شون!

ضمنا، برای اینکه خوانندگان انگلیسی زبان یا علاقه‌مند به انگلیسی هم استفاده کنند، می‌خواستم جمله‌ی اصلی رو بذارم. اما یافت نشد! هرکس پیدا کرد بگه که بنویسمش…ممنون😉

ابعاد این تصویر یه کمی عجیبه😀 اما نگران نباشید. نسبتش درسته. واسه مانیتورهای معمولی ساخته شده.

راستی! عمداً این دفعه یه کمی کار رو فانتزی انتخاب کردم :D  خواستم ببینم چقدر دوس دارید! بهم بگید کدوم نوع کار رو ترجیح میدید.

یه خبر خوب دیگه: دارم یه خلاصه کتاب دیگه آماده می‌کنم…همین امروز، فردا منتظرش باشید!🙂

19 responses to this post.

  1. یا راهی خواهم یافت یا راهی خواهم ساخت این جمله معروف فلورانسه
    آپ قشنگ بود عزیزم پیشه منم بیا منم آپم

    Reply

  2. دلم گرفته بود گفتم بیان اینجا یه احوالی بپرسم
    وبلاگ زیبایی داری مصطفی جان
    امیدوارم عمرش طولانی باشه
    خسته نباشی

    Reply

  3. Posted by Melina on July 1, 2009 at 12:04 am

    تصویر بسیار زیبا و بانمکی رو انتخاب کردین آقا مصطفی دست شما و طیبه خانم درد نکنه.
    به نظر من زیبایی جمله در مفهوم قشنگ اون گنجونده شده. دوست داشتن به خودی خود جمله ایه که عشق میافرینه و باعث ایجاد محبت و زیبایی میشه. وقتی ذهن آدمی به خوبی ها و زیبایی ها معطوف بشه ناخودآگاه کششی جاذب روح رو به سوی دوست داشتن میکشونه. و در همین راستا باعث میشه که دنیا و تمام چیزهایی که در اطراف ماست زیبا جلوه کنه. جالبه که این رو بدونین که ذهن آدمی همیشه یک گرایش خاصی به خوبیها و زیبایی ها داره و زمانی که این گرایش مثبت صورت میگیره ذهن ناخودآگاه به تراوش افکار مثبت و زیبا و دوست داشتنی روی میاره.رنگها جلوه و زیبایی دو چندان پیدا میکنن و دنیایی زیباتر و فراتر از آنچه که پیرامون ما قرار گرفته بوجود میاد*
    باز هم اگر اطاله کلام شد معذرت میخوام

    Reply

  4. سلام آقا مصطفی
    چشه مایی داداش
    تو بشی نویسنده وبلاگ من!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    بابا بیخیال
    میخوای یوزر پسورد وبلاگو بدم دست باشه
    با من از شوخیا نکن قلبم ضعیفه یه دفه دیدی سکته کردما
    دوستان اینجا اونجا همه جا اعلام کردیم نمی دونم چرا نمی دونید🙂
    وبلاگ ما نویسنده می خواد
    شناسنامتون باید عکس دار باشه + یه کپی از خودتون
    مدرک = دکترا
    تازه هر کی معرفش آقا مصطفی باشه فقط یه توک پا تشریف بیاره بیاد . بقیش با ما

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on July 1, 2009 at 6:14 pm

      تو عزیز دلمی دل انگیز!😀

      نزن این حرفا رو…
      ما کوچیکتیم… :”> :”>

      Reply

  5. Posted by Melina on July 1, 2009 at 11:20 pm

    سلام به شما حالتون خوبه انشاله؟
    ببینم چه جور نویسنده ای میخواید؟ کلاسیک یا اکس پی؟ هر جور بخوای ما هستیم. مدرکمون به دکترا نمیخوره اما لیسانسش
    رو داریم.فعلا هم داریم زور میزنیم که فوقش رو گیر بندازیم. با دو سال سابقه نویسندگی صدا و سیما در بخش رادیو در خدمت شما هستیم
    به هر حال خوشحال میشم که بتونم کاری هر چند ناچیز برای دوستان انجام بدم.

    Reply

  6. سلام ممنون
    باعث افتخاره
    در اولین پست بلاگم توضیح دادم .
    کسی که بتونه به سوالا جوا بده . حالا اگه نتونست خودم هستم . اگه هم دیدیم سوالش خیلی سخته میدیم آقا مصطفی. اگه آقا مصطفی ……. من مطمئنم که مصطفی می تونه.

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on July 4, 2009 at 1:35 am

      😀
      من که زودتر ثبت نام کردم😀

      به هر حال حسین جان شما لطف داری…
      ما در خدمتیم. هر کاری که وقتمون اجازه بده و در توانمون باشه، دریغ نمی‌کنیم. می‌دونی که😉

      Reply

  7. البته باید با توجه به موضوع وبلاگ (انیمیشن و گرافیک) باید باشه
    بیان نکات و آموزش هایی که حاوی نکات مفیدی باشند.معرفی نرم افزار.

    Reply

  8. Posted by Melina on July 3, 2009 at 11:13 pm

    سلام آقای فرحانی خوب هستید انشاله؟
    با توجه به نکاتی که فرمودین باید نویسنده یه نویسنده حرفه ای باشه که با این نرم افزارها هم آشنا باشه
    آیا امکانش هست آدرس وبلاگتون رو بدین ؟ قول میدم تا اونجایی که از دستم برمیاد کمک کنم.
    به هر حال خیلی خوشحال میشم که بتونم کمک ناچیز و کوچکی کرده باشم
    موفق باشید

    Reply

  9. چه زیباست بوییدن گلهای بهاری و چه دلنشین است تنیدن درختان سبز آری زندگی زیباست .. پرنده زیباست .. دریا زیباست .. شبهای پرستاره زیباست ….

    Reply

  10. سلام.قشنگه.یه سری هم به من بزن.آپم با یه داستان از اجرام.خوشحال میشم نظرت رو بدی

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on July 7, 2009 at 11:10 pm

      سلام آقای وکیلی عزیز!
      ممنون…چشم
      حتما سر می‌ِزنم😉

      Reply

  11. Posted by hosein on July 7, 2009 at 10:51 pm

    سلام ملینا خانوم
    ممنون
    باعث افتخاره بنده س
    آدرس وبلاگ من
    http://www.animart.blogfa.com
    من دیروز جوابتونو داده بودم نمیدونم پیغامم کجا رفته
    احتمالا مشکلی پیش اومده که پیغام ثبت نشده
    به هر حال
    منتظرتون هستم
    خدانگهدار

    Reply

  12. Posted by Melina on July 8, 2009 at 12:09 am

    مرسی آقای فرحانی ممنونم از لطف و توجهتون.حتما در اولین فرصت به وبلاگتون سر میزنم
    و اگر لایق باشم و بتونم کاری انجام بدم دریغ نمیکنم.
    موفق و موید و منصور باشید.

    Reply

  13. Posted by Melina on July 8, 2009 at 10:21 pm

    سلام آقای فرحانی حالتون چطوره؟
    با اجازتون به وبلاگتون سر زدم. حقیقتا وبلاگ خوب و متنوعی دارید. دستتون درد نکنه. بهتون تبریک می گم. هرجا از من کمکی برمیاد من در
    خدمت هستم. موفق باشید*

    Reply

  14. Posted by حسین فرهانی on July 9, 2009 at 1:32 pm

    سلام ملینا خانوم
    شما به بنده لطف دارید
    (فرهانی) درسته
    .
    .
    .

    خدمت از ماست

    Reply

  15. Posted by Melina on July 10, 2009 at 11:16 pm

    ای وای شرمنده آقای فرهانی
    از اشتباه املایی پیش اومده عذرخواهی میکنم.
    موفق باشید*

    Reply

Leave a Reply

