!باید راهی ساخت

Make a way!

برای دیدن تصویر بزرگ، روی تصویر کوچک کلیک کنید


” There is always a way…or you should make one! “

” !همیشه راهی هست… یا باید راهی ساخت “

ناشناس~

 

Quote-Wallpaper 8
Title: “ !باید راهی ساخت “
Size: 1200*800

پ.ن: این جمله‌ی قشنگ رو هم نویسنده‌ی وبلاگ «دومین دفتر» برامون هدیه آوردند… بهشون قول دادم امروز ازش یه کار جدید درست کنم. مرد ه و قولش!😀

معادل انگلیسی جمله رو هم با اجازه‌تون نوشتم…اگه معادل بهتری سراغ دارید بگید که تصحیح کنم😉

راستی…اگه گوینده‌ی این جمله‌ی خوشگل رو می‌شناسید معرفی کنید لطفا :D  دوست دارم بشناسمش!😀

البته یه جای دیگه یه جمله شبیه به این دیدم -اونم از فردی ناشناس بود!- که اینطوری بود:

همیشه راهی هست…یا باید آن را یافت، یا باید آن را ساخت.


اما خب به احترام دوست خوبمون، از جمله‌ی خودشون استفاده کردم. امیدوارم خوشتون بیاد😉

18 responses to this post.

  1. Posted by Melina on June 30, 2009 at 11:57 pm

    مرسی آقا مصطفی این دفعه هم عالی کار کردین. ترکیب جمله با تصویر میخوره.
    حالا نظر و برداشت من از این جمله زیبا:
    انسان این اعجوبه خلقت همیشه در تکاپوی خواستن هاست. با دو پای ناتوانش خیلی از راههای سخت و صعب العبور رو پیموده و بیشتر اوقات
    هم راهی رو هموار کرده. اراده و خواست باطنی و امید به زندگی حرف اول و سکوی پرش انسانهاست که قدرت پرواز رو به ما
    میدن. کافیه که چشم باز کنیم و اراده داشته باشیم تا به اون هدف نهایی برسیم. این از جمله….. اما شکل و تصویر زیبایی
    که همگام این کلام اومده چشم انداز این جمله رو زیباتر میکنه : تا چشم کار می کنه دریاست و آب عمیق که به ظاهر هیچ راهی به سوی ساحل نداره. یخهای گسترده روی سطح آب هم نمادی از سختی ها و مشکلات و ناهمواری های زندگی است که خواسته و ناخواسته همیشه پیش روی آدمی قد علم میکنن. از اونجایی
    که اراده انسان بعد از اراده خداوند فوق تمام قدرتهاست میتونه این راه سخت و به ظاهر ناعبور رو هموار کنه. کشتی با سپر سخت خودش سینه آب رو میشکافه و راسخ و استوار و امیدوار همچنان پیش میره تا ساحل نجات رو در آغوش بگیره.

    زیبایی کلام و تصویر اونجایی به اوج میرسه که امیدواری و صلابت و پیشتازی راسخ در ذهنها ایجاد بشه…

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on July 1, 2009 at 3:00 pm

      ممنون ملینا خانم!
      دارم به این فکر می‌کنم که بهتون رمز عبور اینجا رو بدم، بیایید هر دفعه زیر تصویر اون روز، از این توضیحات خوشگل بنویسید😀

      نظرتون چیه؟
      خداییش خیلی کامل می‌کنه بحث رو!
      ممنون!😉

      Reply

      • Posted by ملینا on July 4, 2009 at 10:57 am

        سلام آقا مصطفی حالتون خوبه انشاله؟
        وای …. باعث خوشحالی و مسرت بنده است که بتونم کاری برای این وبلاگ خوبتون بکنم. جداً خیلی خوشحال میشم. ممنون از نظر لطفتون

  2. سلام
    خوبی ؟؟؟
    به خاطر لینک ممنون ….
    بعضی از نوشته هات رو خوندم
    من هم شما رو لینک کردم
    نوشته های مفید و زیبایی بود
    موفق باشی
    اگه دوست داشتی بازم سر بزن
    من هم همیشه به وبلاگ هایی که نوشته هاشون مفید و جالبه سر می زنم
    انشاء الله از این به بعد بیشتر میام اینجا

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on July 1, 2009 at 3:07 pm

      سلام!
      خوش اومدین…

      ممنون بابت لینک متقابل 🙂
      حتما ً سر می‌زنم. کنار صفحه، یه کادر هست به اسم “به روز شده‌ها” . اون‌جا به محض اینکه به روز کنید وبلاگتون رو، متوجه میشم😀

      واسه همین هیچی رو از دست نمیدم…قول!😀

      بازم سر بزنید…خوشحال میشم😉

      Reply

  3. Posted by samira on July 2, 2009 at 9:15 pm

    سلام
    ممنون از هر دو بزرگوار ملینای عزیز و آقا مصطفی

    کار و جمله خوبی بود…
    گفته های ملینا هم به درک جمله و تصویر کمک بیشتری کرد

    موفق باشید:D

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on July 4, 2009 at 1:23 am

      خواهش میشه سمیرا خانم🙂
      خوشحالم که دوست داشتید!

      Reply

  4. بسم الله
    سلام مصطفی جان…
    باید عرض کنم که با ویژوال اسلم که کار نکردم ، ارنا رو هم یه دید کلی دارم نسبت بهش…
    خب همونطور که می دونی شبیه سازی به دلایل:
    1-تعریف و تفسیر سیستم
    2-آنالیز آن
    3-پیدا کردن نقاط بحرانی و گلوگاه های آن
    4-پیش بینی آن
    انجام می شه…
    تا اونجایی که من می دونم رویکرد ارنا یک رویکرد کلی نسبت به تمامی سیستم هاست ولی اگر مد نظر ما فقط تحلیل و بررسی سیستم های پویا یا پویایی های سیستم ها باشه فکر میکنم ونسیم به مراتب بهتر باشه…چون فضایی که فراهم میکنه دقیقا منطیق بر تئوری پویایی های سیستمه و بر این اساس گراف ها و نمودار ها و حتی حلقه های علی و معلولی رو هم می شه رسم کرد…

    در مورد این پستت هم بگم جمله ی امیدبخشیه…و فکر می کنم می تونه به ادم قوه ی ابتکار عمل رو القا کنه…اما یه نکته ای فکر می کنم بد نباشه بهش توجه بشه که همیشه اون راه شاید در جهت رسیدن به اون هدف اولیه نباشه…شاید!
    موفق باشی
    یا علی

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on July 4, 2009 at 1:30 am

      به به…آق مهندس عزیز!
      افتخار دادین آقا…😀

      ممنون بابت توضیحاتت!
      اگه پایین همون کامنت خودم می‌نوشتی هم می‌خوندما😀
      شاید اونجا بهتر بود. بقیه بازدید کننده‌ها هم می‌دیدن😉

      درباره‌ی هدف و مسیر، موافقم…
      گاهی وقتا آدم مجبوره یه مدت یه مسیری رو بره که برای رسیدن به هدفش کارا راحت‌تر بشه!
      اما مهم همون تلاشه که این تصویر بهش تاکید داره😉

      Reply

  5. چه جالب!!! من نمیدونستم این جمله ی معروفیه… از خودم فرموده بودم!!!! ممنونم که استفاده کردی. سعی میکنم بیام هر روز… و ممنون از لینک…
    منتظر بمان، اما معطل نشو!
    تأمل کن، اما توقف نکن!
    قاطع باش، اما لجباز نباش!
    صریح باش، اما گستاخ نباش!
    بگو آری، اما نگو حتما!
    بگو نه، اما نگو ابدا!

    ابنم نمیدونم از چه کسی هست اما خیلی دوستش دارم… امیدوارم خوشت بیاد

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on July 4, 2009 at 1:25 am

      😀
      پس باید به خودت خیلی افتخار کنی ها!
      جمله‌ی نابی از خودت فرموده بودی😀

      منم به قولم عمل کردم. خوشحالم دوس داشتی😉
      بابت جملات جدید هم ممنون! قشنگ هستند…

      این روزا سرم شلوغ شده.
      داریم یه طرح آموزشی در سطح استان اجرا می‌کنیم اگه خدا بخواد.
      وقتم خیلی محدود شده.
      ببخشید اگه دیر به دیر آپ می‌کنم. :”>

      Reply

  6. می دونم. ما هم گفتیم که وبلاگ ما در حد شما نیست بدون رودرواسی .چون بدم میاد ازش
    حالا نمی خواد بهانه بیاری (چشمک).قبلانا تیز تر بودی (بازم چشمک).من که هر وقت اومدم ایجا یا انجمن از هر 2تا سوالم یکیشو تو جواب دادی.
    مصطفی جان همین که میای وبلاگ نظر میدی باعث خوشحالیه منه .باور کن خیلی خوشحال میشم.
    ملینا خانوم سلام
    (فرهانی) درسته-
    آدرس وبلاگ http://www.animart.blogfa.com
    نه خیلی حرفه ای هم نمی خواد باشه . حالا خودتون که ظاهر بلاگو ببینید متوجه میشید
    خداحافظ همگی

    Reply

  7. Nice to meet you 2!😉

    از تم وبلاگتون خوشم اومد و همچنین از ایده های قشنگی که به تصویر کشیده شده اند.
    موفق و پیروز باشین🙂

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on July 7, 2009 at 11:09 pm

      ممنون از بازدید و دلگرمی دادن‌تون!
      خوشحال میشم که فردی مثل شما کار رو تایید می‌کنه…
      تک تک دوستان عزیزی که اینجا قدم میذارن برام ارزشمند هستند😉

      ممنون!

      Reply

  8. امیدوارم موفق باشی در اجرای طرح جدید… اما اینجا هم بیا ما دلمون تنگ میشه خوب….

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on July 7, 2009 at 11:14 pm

      ممنون!
      خدا رو شکر داره خوب پیش میره…

      شرمنده‌ام که انقدر دیر آپ می‌کنم.
      دعا کنید کمتر بشه کارا و بیشتر بشه انرژی‌ام!

      انصافا با دیدن نظرات خوبتون انرژی می‌گیرم🙂
      ممنون!

      Reply

  9. سلام دوست خوبم امید وارم که اون کرتم خیلی عالی پیش بره راستی من در باره مطلب اولت دارم نظر میدم ولی نمیدونم چرا کامنتش خاموشه به هر حال بازم زیبا نوشتی راستی منم آپم بم سر بزن بای

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on July 9, 2009 at 12:20 am

      کامنتش خاموشه؟😮

      بررسی‌اش می‌کنم…نباید اینطور باشه!

      ضمناً من این کنار یه کادری دارم به اسم «به روز شده‌ها»…
      از اون‌جا سریع می‌فهمم کدوم‌یک از دوستان آپ کردند😉

      سر می‌زنم.
      ممنون بابت نظرت…😉

      Reply

Leave a Reply

