پرواز

پرواز

.آنکه می‌خواهد روزی پریدن آموزد، نخست می‌باید ایستادن، راه رفتن، دویدن و بالارفتن آموزد

.پرواز را با پرواز آغاز نمی‌کنند

   نیچه‍ ~ 

Quote-Wallpaper 2
Title: “پرواز “
Size: 1024*768

19 responses to this post.

  1. Posted by titi on June 10, 2009 at 11:24 am

    امام صادق (ع) فرمودند:

    کانَ اَبي يَقولُ : اَنّه لَيسَ مَن عَبدَ مُومِن اِلّا وَ فِي قَلبِه نوراني نُورُ خيفَة و نُورُ رَجاءي لَو وُزِنَ هذا لَم يَزِد عَلي هذا وَ لَو وُزِنَ هذا لَو يَزِد عَلي هذاي

    پدرم مي فرمود: هيچ بنده ي مومني نيست جز اينکه در قلب او دو نور وجود دارد: نور بيم و نور اميدي به گونه اي که اگر اين با ان و آن با اين سنجيده شود هيچيک بر ديگري زيادتي نداردي

    Reply

  2. Posted by titi on June 10, 2009 at 11:25 am

    حضرت فاطمه زهرا (س) فرمودند:

    فَفَرَضَ اللّه‏ُ الايمانَ تَطهيرا مِنَ الشِّرک… وَ العَدلَ تَسکينا لِلقُلوبِ
    خداوند ايمان را براى پاکى از شرک… و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود.

    (من لايحضره الفقيه، ج 3، ص 568)

    Reply

  3. Posted by titi on June 10, 2009 at 11:26 am

    حضرت علي(ع) فرمودند:

    کُلُّ يَومٍ لا يُعصَي اللهُ فيهِ فَهُوَ يَومُ عيدٍ

    هر روزي که در آن گناه نشود همان روز ، روز عيد است

    نهج البلاغه ج4 ص100

    Reply

  4. Posted by titi on June 10, 2009 at 11:28 am

    به جاي اين ‌كه جاي كسي را بگيريد، تلاش كنيد جاي واقعي خود را بيابيد
    چارلي چاپپلين

    Reply

  5. Posted by م.ص.ط.ف.ی on June 10, 2009 at 12:44 pm

    زیبا بود…
    فقط یه چیزی:

    جملات زیبا از بزرگان زیاده، منتها من مجبورم از اونایی استفاده کنم که بشه باهاشون تصویری رو همراه کرد.
    میشه یه صفحه دیگه درست کنم توی وبلاگ واسه جملات خالی.
    الان درست می‌کنم😉
    اونجا هرچی بود می‌ذاریم تا وقتی برای یکی‌شون تصویری درست کنم.

    ممنون!

    Reply

  6. سلام بر مصطفی عزیز
    مصطفی جان پیامتو که دیدم واقعا خوشحال شدم .تبریک میگم. منو میشناسی که ؟
    باور کن چند روز پیش تو فکرم بودی . می خواستم پی ام بدم حالو احوالی ازت بپرسم ولی متاسفانه نشد
    امیدوارم موفق باشی وبلاگتم روز به روز بازدید کنندش بیشتر بشه .
    آدرس وبلاگو که دادم . الانم لینکت می کنم .
    این دوتارم برو
    اینارو لینک نکن . آخه همین جوری درستشون کردم .
    وبلاگ اصلی انیم آرت که بت دادمش .
    .
    .
    .
    .
    http://almahdi-blog.blogfa.com/
    http://iran-election.blogfa.com/

    می خوامت

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on June 11, 2009 at 1:17 am

      سلااااااام آقا حسین گل!
      بله که شناختم!

      ممنون بابت تبریک عزیزم…
      انشالا به هدفی که دارم برسه این وبلاگ.
      اگه دل کسی رو شاد نکنه یا کسی رو آروم نکنه یا به کسی روحیه نده، به درد نمی‌خوره.

      بابت لینک هم ممنون. منم الان لینک می‌کنم شما رو😉
      خوشحال شدم که سر زدی!
      بازم بیا این ورا😀

      Reply

  7. Posted by titi on June 11, 2009 at 3:00 pm

    باشه اقا مصطفی پس اگه امکانش هست این جملات روانتقال بدید به اون صفحه

    Reply

  8. خیلی قشنگ بود آقا مصطفی
    “ خدا آن چیزی‌ست که کودکان می‌دانند؛ نه بزرگسالان. ”
    همه مشکل ها رو آدم بزرگا به وجود میارن نه کودکان در حالی که براشون مسیر زندگی مشخص میکنن.

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on June 13, 2009 at 2:11 pm

      خواهش می‌کنم سعید جان🙂
      موافقم باهات…
      همه‌ی مشکلات زیر سر این مثلا ً آدم بزرگاس…

      کاش همه‌ی آدم بزرگا چند وقت یه بار یه خورده “بچه” می‌شدن…
      دنیا چقدر قشنگ می‌شد!
      نه؟

      —–
      پ.ن: سعید جان ممنون میشم نظرات مربوط به هر اثر رو زیر همون مطلب قرار بدی.
      امکان جا به جایی نظرات برای من وجود نداره.
      باشه؟ مرسی 😉

      Reply

  9. Posted by samira on June 22, 2009 at 7:01 pm

    سلام علیکم
    خواستم از طیبه جان تشکر کنم…مرسی طیبه جان

    وهمچنین خسته نباشید به شما!!
    چرا ادامه نمیدید آقا مصطفی؟
    …مشغول امتحانات هستید؟

    Reply

  10. Posted by titi on June 23, 2009 at 3:10 pm

    ممنونم سمیرا خانمی من درگیر امتحاناتم هستم شدید امروز اومدم به انجمن و وبلاگ اقامصطفی سر بزنم که دیدم انجمن تعطیله
    چرا اقا مصطفی؟

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on June 23, 2009 at 3:23 pm

      نمی‌دونم والا…
      فرصت نشده تماس بگیرم و بفهمم چرا.
      احتمالا مشکلی پیش اومده؛
      یا اینکه به خاطر فیل.تر شدن سایت، انجمن رو بستن.

      کاش زودتر باز بشه!
      حوصله‌مون سر میره😀

      Reply

  11. Posted by samira on June 23, 2009 at 11:04 pm

    به به چه پر کااااااااارید آقا مصطفی!!
    تا باشه از این درگیری ها…ومشغولیت ها…
    بریم ببینیم آقا معلم این دفعه چه شاهکاری کردند!!

    Reply

  12. Posted by ا ل ه ه on June 29, 2009 at 12:06 pm

    با تشکر
    راستش من یاد یه نصیحت از پدر مادرا می افتم که به بچه هاشون می گن پله های زندگیتو یکی یکی طی کن نه چندتا چندتا

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on June 29, 2009 at 1:40 pm

      خواهش می‌کنم.
      آره…موافقم!
      فکر می‌کنم منظور نیچه هم همین بوده.

      ممنون از اینکه برداشت خودتون رو از جمله نوشتید😉

      Reply

  13. Posted by ا ل ه ه on June 30, 2009 at 1:10 pm

    خواهش می کنم قابلی نداشت!!!!!!!!!!!

    Reply

Leave a Reply

