…اوّل ماجرا

این وبلاگ امروز افتتاح شد.

قراره اینجا گهگاه، یه عکس و یه جمله – متناسب باهم – بذارم.

به دو دلیل:

1. دوس دارم این کار رو!

2. دوس دارم اگه کسی اینجا سر زد، دلش باز بشه! آروم بشه! حال کنه.

من خودم با این جور چیزا خیلی حال می‌کنم. امیدوارم شما هم دوس داشته باشید.

—————–

قبل از شروع کار، یه توضیح کوچیک بدم:

به این جور تصاویر اصطلاحا ً میگن: Quote-Wallpaper .

ترجمه‌ی کلمه به کلمه‌اش میشه «کاغذ دیواری – نقل قول». اما به نظرم عبارت «یک سخن، یک تصویر» جایگزین بهتری باشه.
معمولا ً این تصویر با نقل قولی از یک فرد معروف – اغلب متفکر – همراه میشه که از لحاظ معنا و محتوا باهم تناسب دارن. سعی می‌کنم در این وبلاگ از این نوع ترکیب‌های زیبا به کار ببرم. به نظرم باعث میشه پیام اون نقل قول، جذاب‌تر بشه و بهتر به دل آدم بشینه. اینم بگم که معمولا ً تصویر مورد نظر رو در اندازه‌هایی میذارن که برای پس‌زمینه‌ی میز‌کار مناسب باشه. منم سعی می‌کنم تا جایی که بشه، از تصاویری با اندازه‌ی مناسب – هم برای صفحه‌ نمایش‌های معمولی و هم برای صفحه‌ نمایش‌های عریض – استفاده کنم.

به هرحال امیدوارم از دیدن این تصاویر سخن‌گو(!) لذت ببرید…

————————————

پ.ن: شاید به شوخی بشه گفت «تصویر سخن‌گو» می‌تونه معادل همون عبارت «Quote-Wallpaper» باشه!

21 responses to this post.

  1. Posted by مصطفی on June 9, 2009 at 9:12 am

    سلام آقا مصطفی
    مبارکه
    با این همه دل مشغولی ممکنه یادم بره بهت سر بزنم
    یه لینک RSS هم بزار.

    راستی دعا کن کارهای معافیم درست بشه.
    ممنون

    Reply

    • Posted by Mn7 on June 9, 2009 at 9:24 am

      سلام عزیزم!
      سلامت باشی. ممنون که سر زدی. چشم. ساعت 2 امتحان دارم. شب میام سر و سامون میدم به اینجا😉
      انشالا کارهای معافی‌ات هم درست میشه…توکل به خدا.

      Reply

  2. Posted by ملینا on June 9, 2009 at 11:21 am

    سلام آقا مصطفی حالتون چطوره؟
    تولد وبلاگتون رو بهتون تبریک میگم. واقعا خوشحال شدم و امیدوارم که همیشه بانی جشن تولد خبرهای خوب و مسرت بخش باشین. راستی یه سوال آیا این وبلاگ عضویت میپذیره؟ شرایطش چیه/
    باز هم ممنونم
    موفق باشید *ملینا

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on June 9, 2009 at 11:55 pm

      سلام ملینا خانم!
      ممنون که سر زدید و نظر دادید.
      منظورتون از پذیرش عضویت چیه؟
      آغوش این وبلاگ به روی همه‌ی دوستان بازه…
      خوشحال میشم مرتب ببینم‌تون!

      Reply

  3. Posted by titi on June 9, 2009 at 5:57 pm

    سلام اقا مصطفی مبارکا ایشالا همیشه شاد باشید
    من هر جا میرسم مینویسم
    قسمت بیوگرافیتونم یه چیزی نوشتم
    titi

    Reply

    • Posted by hug4u on June 9, 2009 at 7:11 pm

      سلامت باشید طیبه خانم😉
      ممنون!
      هرجا رسیدین بنویسین! استقبال میشه😀
      تک تکش رو جواب میدم (‌از بس بی…ببخشید! از بس مردم‌دارم)

      برم ببینم اونجا چی نوشتین!😀

      Reply

  4. A K Q J 10

    Reply

  5. سلاااااااام مصطفی جون خودم
    خوبی پسر دماغت چاقه
    وبلاگ قشنگ و جمع و جوری شده مبارک باشه
    ترکیب رنگش هم از بعضی وب سایت ها بهتره :یک چیزی
    من یکی که مشتری مادم العمرشم
    درسته اولین نبودم تو نظرات ولی اولین فردیم که وبلاگت را از طریق فید دنبال می کنم

    پنتا

    پ.ن:
    اون { : یک چیزی} یعنی می تونه : دی باشه یا :چشمک یا هر چیز دیگه ای که خواننده محترم به ذهنش متواتریا متولوریا … می شه..

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on June 9, 2009 at 9:36 pm

      سلاااااااااااااااااااااااام عزیز دلم!
      خیلی چاکریم آقا…
      قدم روی چشمای ما گذاشتی!
      واقعا ً خوشحالم کردی که نظر دادی.
      به داشتن بازدید کننده‌ی ثابتی مثل تو افتخار می‌کنم!

      سایتتون رو هم لینک می‌کنم اگه دوس داشتی😉

      ———–
      پ.ن: اون « :یک چیزی » رو خوب اومدی😀

      Reply

  6. Posted by محمودی on June 9, 2009 at 8:24 pm

    کار خوبیه که باعث باز شدن دل ما بشوید.
    ولی خودمون شما یه منشی دائم الوقت لازم دارین ها!

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on June 9, 2009 at 9:38 pm

      سلام خانم محمودی!
      خوش اومدین!
      خوشحالم که دوس داشتین محتوای کار رو…
      امیدوارم واقعا ً بتونم به هدفم برسم.

      —-
      منشی چرا؟ واسه جواب دادن به نظرات؟😀
      خودم چند ساعت یه بار میام که😀
      البته الان داغم، تند تند میام😀
      بعدا ً شاید…😀

      Reply

  7. سلام
    تبریک میگم
    5 صبح اگه نظر داده بودم اولین نفر بودما😀
    اما چه کنیم شدیم اخرین نفر
    اقا سهیل و اقا پنتا رو که نمیبینیم مگه اینکه اینجا ببینیم:D
    موفق باشی

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on June 9, 2009 at 11:54 pm

      سلام!
      ممنون…
      آره دیگه…دیر جنبیدی😀
      از این فیض عظیم محروم شدی😀

      بازم سر بزن…
      یادت نره ها !😉

      Reply

  8. سلام حاجی!
    به قول یکی از بچه ها “نــــــــــــــــوکرتم به مولا”
    آقا خیلی چاکریم
    1-مبارکه
    2-واقعا دمت گرم با این ایده
    3-بازم نوکرتیم
    4-بازم سر میزنم

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on June 10, 2009 at 12:56 am

      سلااااااااااااااااااااام…آقا سعید گل!
      خیلی خوش اومدی عزیزم!
      ما بیشتر😀

      1. سلامت باشی
      2. ممنون! می‌دونستم خوشت میاد😀
      3. بازم آقایی…
      4. حتما ً…منتظرتم شدید😀

      Reply

  9. Posted by titi on June 10, 2009 at 10:59 am

    وای اقا مصطفسی جه کیفی میده یکی یکی جواب میدین چقدر ذوق زده شدم.برم درس بخونم مشروط نشم
    بازم تبریک .امیدوارم وبلاگتون باعث بشه دوستا قدیمیتون بیان یه سرکی بکشن.

    Reply

  10. Posted by titi on June 10, 2009 at 11:04 am

    غلط املایی دارم وایییییییییییی اینجا امکان ویرایش نداره؟

    Reply

  11. Posted by سمیرا on June 17, 2009 at 3:32 pm

    منم سلااااااااااااااام!!!:D
    حال شماااا!!..تبریییییک آق مصطفی
    حرکت جالب و انسان دوستانه ای بود:D……ایول

    Reply

    • Posted by م.ص.ط.ف.ی on June 18, 2009 at 5:59 pm

      سلام سمیرا خانم!
      خوبم…شکر خدا !
      ممنون که سر زدید و نظر دادید. بابت تبریک هم ممنون!
      انشالا این حرکت انسان‌دوستانه! ادامه پیدا کنه😀

      بازم بیایید این طرفا…خوش می‌گذره😀

      Reply

Leave a Reply

